Leveringsvoorwaarden
Beste klant,
Als winkel ben ik niet verplicht je geld terug te geven wanneer je spijt krijgt van jouw aankoop (zie o.a. www.consuwijzer.nl). Ik probeer je zo goed mogelijk te helpen wanneer je bij mij in de winkel bent. Ik hoop dat je blij en overtuigd bent van jouw aankoop. Toch kan het gebeuren dat wanneer je met jouw aankoop thuis bent de twijfel toeslaat. Overleg dan met mij, binnen 8 dagen, hoe we dit kunnen oplossen. Ik wil je graag op dat moment, of een ander moment helpen om een nieuwe keuze te maken uit mijn assortiment. Ik verwacht dan wel dat de kleding ongedragen is, met aangehechte kaartjes, schoon en kreukvrij is, met kassabon.
Wanneer je iets in de opruiming hebt gekocht en je wil het ruilen kan dat binnen 3 dagen, geen geld retour.
Als er klachten zijn over het door jouw gekochte product, dan mag je altijd terug komen. Ik zal altijd proberen het goed voor je op te lossen binnen de gestelde voorwaarden van onze leveranciers en de wettelijke regels.
Mijn collectie
Mijn winkel heeft duidelijk meerdere stijlen en een verfijnde collectie van:
kleding, sieraden, decoratie artikelen, hoeden, shawls en tassen.
Ik vind het belangrijk dat je kan aantrekken waar je die dag zin in hebt.
Dan voel je je goed en als je je goed voelt dan gaat alles net even wat fijner! Toch?